De lijn, het is een organisatie die we ongetwijfeld allemaal kennen en waar we allemaal wel al eens gebruik van hebben moeten maken. De lijn brengt veel mensen elke ochtend naar hun werk, en ’s avonds weer naar huis. Maar de lijn is spijtig genoeg nogal wisselvallig qua dienstverlening. Het kan namelijk gebeuren, en ik spreek uit ervaring, dat de tram die je normaal iedere ochtend naar school neemt plots een half uur of meer te laat is. Het kan uiteraard gebeuren dat er iets waar De Lijn zelf niets aan kan doen deze vertragingen veroorzaakt, maar het grote probleem is dat zulke vertragingen zelden tot nooit gecommuniceerd worden naar de mensen die de bus of tram in kwestie moeten nemen. Dit is een groot probleem, een probleem dat er vaak voor zorgt dat mensen in de problemen komen door te laat op hun werk of school te arriveren. Ik zou aan De Lijn willen vragen of hier geen oplossing voor bestaat, kunnen ze hier nu echt niets aan doen? Het wordt tijd om dit probleem aan te pakken.

Met vriendelijke groet,

Een gefrustreerde student.